Oslo Runway

Knallblå himmel, fri fra jobb og moteshow som eneste agenda på programmet for dagen. Kan det egentlig bli noe bedre? Det er nemlig tid for sosiale sammenkomster, kjendiser, inspirasjon og Oslo Runway igjen!

Først ut i dag for meg var IBEN. Dette er et norsk merke jeg liker veldig godt! Dette er avslappende og komfortable klær som alle kan gå med. I fjor så jeg IBEN sitt show på Vippa på Vippetangen og det var et show som skilte seg positivt ut. Derfor var det også forventninger til årets show. Det ble holdt utendørs med Deichmanske Biblotek som kulisser. Og med et perfekt vær ble det også et vellykket og fint show!

Litt senere på dagen var det klart for Moods of Norway. Der møtte jeg super hyggelige Henrik Holm fra Skam. Jeg tror ikke han trodde et ord på meg når jeg spurte om jeg kunne ta et bilde av han som jeg kunne vise til døtrene mine … Men bilde fikk jeg uansett! Proffesjonell som han er! : D

Moods of Norway gledet jeg meg også til, for jeg likte veldig godt det showet de også hadde i fjor. De har alltid bra musikk og noen overraskelser på lur .. og skuffet ikke i år heller, selv om det var litt i vel korteste laget …

Siste jeg fikk med meg i dag var Fam Irvoll sitt show. Det var ellevilt, morsomt og fargesprakende! Hun hadde fått hjelp av sine kjendisvenninner som Ulrikke Falch, Else Kåss Furuseth, Mariann Thomassen til å være modeller. Her var det masse humor, gamle musikk slagere og knæsje farger i kjent Fam Irvoll stil. Men den som fikk mest oppmerksomhet her var nok kanskje Ari Behn som satt på første rad og stjal hele showet.

#oslo #oslorunway #mote #aribehn #skam #inspirasjon #foto #tirsdag #hverdag #kjendiser #sol #show

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg