Nytt år, nye muligheter

I går ryddet vi bort juletreet vårt og siste rest av julen her hjemme hos oss. Jeg kjenner meg helt ferdig med jul for denne gang. Og var derfor ikke helt enig når en kollega på jobb fortalte meg entusiastisk i går at når går vi mot jul igjen. Haha!! Nå er det vår og sommer som jeg gleder meg mest til, og ikke jul igjen, kjenner i hvert fall jeg.

7 dager inn i det nye året har vi ikke opplevd noe mer spennende enn snø, minusgrader, kald vinter og mange regninger i postkassen. Typisk januar, med andre ord.

I dag lurer jeg veldig på om jeg skal bestille billetter til Disney on Ice eller ikke. Det begynner å bli få billetter igjen, og vet om en liten jente som har veldig lyst til å oppleve dette. Men med 3 bursdager som står for tur på rekke og rad bare nå i januar, er det vanskelig å få plass i kalenderen. Om kort tid skal vi også ut på nye eventyr, så prøver å prioritere, men ikke alltid like lett å velge bort noe. Man har jo som kjent ikke lyst å gå glipp av noe om helst …

#disneyonice #disney #barn #januar #familie #søndag #helg #fotografi #hverdag #oslo



Booking.com

(function(d, sc, u) {
var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0];
s.type = ‘text/javascript’;
s.async = true;
s.src = u + ‘?v=’ + (+new Date());
p.parentNode.insertBefore(s,p);
})(document, ‘script’, ‘//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js’);

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg