Hotel Oleana

I går formiddag byttet vi hotell og sjekket inn på flotte Hotel Oleana. Heldigvis lå bare dette hotellet 1 minutt å gå fra det andre hotellet vi bodde på først, for i går var formen min helt elendig. Regner med at den lille smittet meg? Eller at jeg var blitt matforgifta? Uansett, til tross for at jeg følte meg alt annet enn bra i går, så elsket jeg dette hotellet fra første stund! Vi trivdes umiddelbart mye bedre her enn på det andre hotellet. Det ligger like sentralt og er kjempefint!!! Det fargerike og lille boutique hotellet er inspirert av den kjente musikeren og komponisten Ole Bull som ble født bare et steinkast fra hotellet som ligger fint til i Øvre Ole Bulls plass.

Vi var så heldige å bli oppgradert til en nydelig Suite her av Nordic Choice Hotels. Rommet er stort og kjempefint!!! Det har det flotteste badekaret jeg har sett, og føles som rene svømmebassenger for den lille. Her fikk vi også deilige SPA produkter på badet. Vi også fått verdens best seng å ligge i med de mykeste putene og sengetøyet jeg noengang har ligget i. Perfekt nå som det var godt å bare slappe av. Rommet har også store vinduer som gir mye lys og en ballkong vendt mot en roligere gate enn det forrige hotellet vi bodde på. HotelOleana er også kjent for å ha den beste hotellfrokosten i byen med stort utvalg av det meste. Dette hotellet anbefales på det varmeste! Veldig bra!!

#bergen #hoteloleana #høstferie #oktober #vestlandet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg