Den nest siste dagen i året

Tidlig i dag morges, lenge før vi andre i det hele tatt hadde klart å åpne øynene, satt den ene datteren min ombord i et fly på vei til København. Jeg våknet av at hun sendte meg en melding om at hun hadde landet trygt. Og da var klokka knapt blitt 07! Hun skal i år feire nyttår i København sammen med mange andre danske elever fra UWC skolen hun går på. Møtte flere av de når vi besøkte henne på skolen i oktober. Dette blir faktisk hennes andre utenlandstur på bare 3 uker! Men når man er student får man billige flybilletter hos SAS, og jeg tenker at hun lærer av å reise og oppleve ting rundt om i verden. Så jeg prøver å ikke bekymre meg så mye. For oss andre i familien tilbringres de siste fridagene i året med å bare slappe av. Den minste syns det er veldig godt med skolefri, og nyter late dager hjemme. Mens vi andre voksne koser oss når vi kan ta livet helt med ro de dagene vi ikke er på jobb. Hele dette året har gått rekordfort når jeg tenker meg om. Og vi er allerede i gang med å prøve å finne ut hvordan vi skal få mest mulig ut av året som kommer. Vi har allerede begynt å planlegge ting vi ønsker å oppleve i året som venter. Målet er alltid det samme: la oss oppleve litt mer enn vi gjorde året før! Så gjenstår det å se hva det nye året vil bringe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg