Frokost i Gdansk

I oktober besøkte vi Gdansk og vårt favoritthotell PURO igjen. Alle de 3 gangene vi har bodd her i år har vi valgt å bestille rom med frokost. Det er billigere å bestille uten, men verdt å bestille med! Dessverre er ikke frokost automatisk inkludert her, med mindre man velger et rom som er litt dyrere. Da er også frokosten inkludert. Vi fant ut at det er billigere å betale litt mer for et rom med frokost enn å kjøpe frokosten der.  Så ville egentlig bare tipse om at det er noe jeg anbefaler å gjøre om man kikker på dette hotellet og vurderer å ta seg en tur til denne flotte byen. Frokosten på dette hotellet er absolutt verdt å spandere på seg. Den minste i familien elsket de store amerikanske pannekakene og varm sjokolade med krem. Jeg savnet litt bedre utvalg i vegetarmat, men fant masse annet godt jeg kunne spise. Uansett, stort utvalg i alt man kan tenke seg i både varme og kalde retter. Den beste starten man kan ha på dagen når man bor på hotell er uten tvil:  frokost!

2 kommentarer
    1. Det så jo helt fortreffelig ut 😀 Og du liker å være tidlig i frokostsalen 🙂 Har aldri vært i Gdansk, men hadde sjansen da koret mitt var der. men da passet det ikke 🙂

      1. Gdansk er fint hele året! Flyturen dit er kort. Fra Oslo er det knapt 1 time og 10 minutt. Prisnivået er lavt og man får mye for pengene. Anbefales på det varmeste! Og særlig dette hotellet … Jeg liker å være tidlig ute når det er snakk om hotellfrokost ja. Det beste jeg vet er å nyte det før alle de andre kommer. 🙂🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg