På vei til Barcelona

Nå er det en stund siden jeg har vært ute å reist og da kommer alltid denne dumme flyskrekken min snikende inn i kroppen og herjer. Denne helgen var jeg nær med å ringe venninnen min som jeg skal reise med for å si at jeg likevel ikke kunne reise. Jeg var redd for å bli redd. Men fant ut jeg ikke hadde noen bra unskyldning. Noen ganger er det bedre å trosse det man har forbi mot og redd for enn å bli sittende hjemme. Da hadde jeg garantert angret også. Så klokken 06 sa jeg ha det til den minste og satte kursen mot flyplassen. Nå sitter vi her og venter på flyet til Barcelona som går 09.20 med Norwegian. Prøver å tenke at det kommer til å gå bra. Og at det blir rart å komme  fra vinter til 23 grader!!! Har bestemt meg for å si fra når jeg går ombord at jeg er en pyse i fly. Så vet de som jobber ombord om meg. Wish me luck!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg