Tips til billig høstferie!

Etter en 2 måneder lang skoleferie var den minste i familien glad for å begynne på skolen igjen. Men om bare 1 måned er det allerede klart for fri igjen og høstferie. Det er en kjent sak at skolen har mer ferie enn hva vi voksne har på jobb. Likevel er det mange som tar seg fri fra jobb for å reise bort denne uken. For mange er dette ikke mulig etter store utgifter i forbindelse med sommerferien. Men det finnes likevel muligheter også for de med sprengte lommebøker og stramt budsjett som har lyst til å reise vekk noen dager. Personlig kunne jeg godt tenkt meg en høstferie i Mallorca. Her er det fremdeles varmt og masse å finne på. Den minste vil veldig gjerne til Legoland! Begge deler koster mer enn hva jeg hadde tenkt å bruke på en liten ferie nå etter å ha vært på sommerferie. Dermed begynte jeg å se etter andre alternativ.

Både SAS og Norwegian har den siste tiden hatt billetter til flere destinasjoner på tilbud. Men trodde ikke jeg ville klare å finne noe billig akkurat den uken høstferien er. Når jeg så at Norwegian hadde flybilletter til Gdansk til 279 kr skjønte jeg fort at vi skal tilbake dit. Vi valgte å bestille med SAS som har hatt flybilletter ned til 328 kroner siste tiden! Det er jo nesten ingenting!! Prisnivået i Gdansk er lavt og man får mye for pengene. I Gdansk koster det lite å spise ute og man kan få hotell i alle prisklasser. Vi kommer til å bo på vårt favoritthotell igjen, Puro, som du finner link til HER! Vi har bodd på dette stilige hotellet 2 ganger før og jeg har skrevet flere ganger tidligere om det. Det har perfekt beliggenhet i byen. Dette blir vår tredje tur til Gdansk bare i år, men vi gleder oss likevel masse til å komme tilbake til denne fine og hyggelige byen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg