Turist i min egen by

Søndag morgen våknet jeg opp til flott soloppgang som turist i egen by på Clarion Hotel The Hub. Jeg listet meg opp og ned til frokosten for å få et glimt av den med engang de åpnet. Tenkte at jeg ville være den eneste her da, en tidlig morgen på en søndag, men der tok jeg grundig feil. Når jeg kom ned bare noen minutter etter at de hadde åpnet var det allerede svært folksomt. Hadde gledet meg til denne frokosten for jeg hadde hørt på forhånd at den var veldig bra. Hotellfrokost er det beste jeg vet i hele verden og jeg ble ikke skuffa! Her fantes absolutt alt og litt mer. Enormt utvalg av alt du kan tenke deg. Stort pluss med en egen omelett mann og en egen dame som laget pannekaker. Sånn elsker jeg! Alt så delikat og veldig fristende ut. Frokosten her er grunn nok alene til å være turist i egen by. Dette hotellet anbefales på det varmeste! Det beste hotellet i Oslo? Jeg kommer tilbake!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg