Verdt å sjekke ut på Amerikalinjen

Det var ikke bare rommet vi bodde på og frokosten vi fikk servert som jeg likte på Amerikalinjen. Dette hotellet har også flere fine spiseplasser og barer som også er åpne for andre enn bare gjestene på hotellet. Min favoritt er den stilige baren Pier 42 i 1 etg. Dette er et sted som jeg snart kommer til å dra tilbake til med venner for å ta noen drinker en kveld en helg.

Et annet populært sted på hotellet er Atlas Café. Her kan du spise bagels, drikke smoothie og se på byen som våkner til liv en tidlig morgen eller formiddag fra de store vinduene.

Haven kan du blant annet spise brunch til DJ i helgene …

På den populære jazzklubben Gustav i underetasjen får du servert livemusikk, god mat og drikke i New York stemning.

Atlas kan du spise både frokost, lunch og middag. De serverer også brunch i helgene. Se link for ulike menyer!

2 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært der 😀 Ikke så rart kanskje, jeg bor jo her i byen. Men jeg visste ikke OM dette hotellet en gang 🙂 Så flott ut da 🙂

      1. Bor du også her i Oslo? Mange som ikke har fått det med seg. De åpnet i fjor. Jeg synes det er så kjekt å være turist i egen by om dagen. Har skjedd mye bra i Oslo siste årene. Og når jeg finner noe jeg liker må jeg bare fortelle om det til hele verden. 🙂🙂 Jeg elsker Amerikalinjen!!! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg