Vinterferie

Vi våknet opp til snøvær igjen i dag. Hele hovedstaden ser helt hvit ut. Vakkert! Selv om jeg og den minste lengter veldig etter vår og sommer nå. Etter å ha levert den lille på skolen brukte jeg fridagen min til å gå tur. Hele byen føltes usedavnalig stille i dag morges mens snøen dalte ned. Vi reiser bort i vinterferien til Gdansk. Et sted jeg vet mange har besøkt og liker godt. Ser for meg dette som en typisk sommerby. En flott plass å velge om våren, sommeren og høsten. Og ikke et typisk sted man ville valgt om vinteren når man lengter etter sol og varme. Men vi fikk billige flybilletter hos SAS og er bare klar for å skifte stue noen dager. Har forstått at det er mye å se og gjøre der. Jeg har lyst til å gå tur i badebyen Sopot. Ikke akkurat årstiden for bading nå, men ser for meg at det er fint å tusle langs bryggene og i gatene der. Har også fått noen tips om hoteller og andre ting man kan gjøre. Men tar gjerne i mot flere tips! Så om du har vært i Gdansk eller Sopot fortell meg gjerne om spiseplasser, butikker og steder eller andre ting man ikke bør gå glipp av mens man er der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg