Nostalgi

Når jeg så denne gamle telefonkiosken måtte jeg bare ta et bilde! Tenk at disse var overalt før i tiden … Jeg vokste opp uten mobil telefon. Jeg var faktisk 19 år før jeg fikk min første mobil! Og det var faktisk inni en sånn boks vi sto, om vi skulle ringe noen = )

Utrolig rart å tenke på, nå som mobilen har kommet for å bli : D

Jeg har hørt at Riksantikvaren har bestemt at 100 av de siste telefonkioskene som er igjen, skal bevares som et klenodium. Men at i 2016 skal de kobles ut for godt. Og da er nok en epoke forbi med ting som ‘har gått ut på dato’ for oss i den eldre generasjonen = )

🌟Minner!🌟

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg