På gjensyn Haugesund

I går feiret vi jul her på Vestlandet. Litt rart å feire jul i mildvær uten noe snø rundt oss. I Oslo er det jo vanligvis snø og masse minusgrader rundt jul. Rart var det også å ikke feire jul sammen med min storebror som nå bor i Stavanger, men vi hadde det likevel hyggelig. På formiddagen i går fikk jeg beskjed fra Byporten kjøpesenter i Oslo at jeg hadde vunnet en av lukene i deres julekalender de har hatt hver dag nå i desember. Ble ganske så overrasket og vanvittg glad når jeg skjønte at jeg hadde vunnet et koffertsett til en verdi av nesten 6000 kroner!! Det er så mange som melder seg på alle disse julekalenderne, så har tenkt at man må ha skikkelig flaks for å klare å vinne noe i det hele tatt. Ganske sprøtt at jeg ble en av de heldige! Ble sittende å lure lenge i går hvilken farge jeg skal velge på koffertene når jeg kommer tilbake. Rosa? Eller lilla? Blir vanskelig å velge. Vi har akkurat spist frokost. Snart er vi er allerede klar for for å reise videre. 2 dager som gikk altfor fort! Vi skal straks sjekke ut fra hotellet i Haugesund Clarion Collection Hotel Amanda og sette kursen mot Stavanger. Der skal vi besøke broren min og hans familie. Gleder oss til møte hans lille sønn på et halvt år igjen. Sikkert forandret seg masse siden vi så han sist i oktober. Han har visstnok begynt å le nå, så blir koselig å høre babylatter! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg